Architektura i nowoczesne budownictwo – Centrum Rozwoju Innowacyjnych Technologii Transportowych / Architekci KO + KO

Dzięki uprzejmości KO + KO Architekci Efektywność rządu, a co za tym idzie, dobra oferta towarzystwa jest ściśle związana z rozwojem infrastruktury.
Ukraina znajduje się w korzystnym położeniu geograficznym, dlatego jest dwukrotnie bardziej zainteresowana zorganizowaniem odpowiedniego systemu transportowego, który stanie się istotnym bodźcem do wzrostu gospodarczego.
Tworząc Centrum Rozwoju Innowacyjnych Technologii Transportowych, architekci KO + KO traktują swój projekt jako wcielenie intencji społeczeństwa ukraińskiego, aby ustanowić trwałe środki komunikacji, jako fakt rozpoznania jego kluczowego znaczenia dla ludzkiego życia.
Poza funkcją symboliczną, centrum ma wypełniać zadania zapowiedziane w jego nazwie, co zapewnia grunt pod rozwój Ukrainy.
Więcej zdjęć i architektów.
opis po przerwie.
Podstawą scenariusza architektonicznego są zasady biomechaniki.
Styl ten przypisuje się do relacji między dynamicznym i dynamicznym charakterem formy i funkcji, przydziela elementy strukturalne jako kluczowe szczegóły architektonicznego wątku.
Styl odwoływał się, by zilustrować podstawową ideę percepcji gmachu.
jako ogromny mechanizm życia.
Biorytm mechanizmu obejmuje całą sieć fabryk, które produkują nowe pomysły, koncepcje, innowacyjne technologie, które ostatecznie zostają wprowadzone w życie.
Wyraźnie demonstruje fakt pogodzenia chaosu i porządku, uporządkowanego chaosu .
Dzięki uprzejmości KO + KO Architekci Strukturalna klarowność tej formy wiąże się z plastycznością i racjonalizacją pojazdów, narzuconą przez prawa aerodynamiki.
Nawet w wodzie żywe organizmy mają tę samą postać, aby zmniejszyć siłę tarcia wody.
W tym kontekście gmach można uznać za olbrzymi organizm podwodny pochodzący z głębi Dniepru, aby zrelaksować się po długiej podróży, przedstawiając jej piękno i doświadczenie ludziom.
Dzięki uprzejmości KO + KO Architekci Seminalne zasady, które definiują specyficzną formę budynku: – Wyburzenie aktualnych standardów z bezpośrednim wybuchem (tworzenie chaosu).
– Zamawianie fragmentów – Płynność formy przez bioniczny wpływ Dzięki uprzejmości KO + KO Architekci Przepustowość mostu przez port wynosi 20 tysięcy pojazdów dziennie, długość mostu.
385 m, szerokość jezdni.
27,7 m.
Jest to wolna i szybka arteria miasta.
Aby ułatwić wejście do obiektu, ustawiono dodatkową ulicę od mostu Moskiewskiego w kierunku Podola.
Dynamiczna architektura budynku zachęca do dialogu z drogą dojazdową, tworząc z jednej strony zieloną przestrzeń parkową i objętość budynku z drugiej.
Sama ulica jest podzielona na trzy części, które zapewniają maksymalną dostępność i funkcjonalne rozładowanie ruchu.
Pierwszy oddział drogi ma otwarty parking na 20 samochodów, jest to droga orbitalna, która jest przeznaczona dla specjalnego sprzętu i personelu.
Druga gałąź prowadzi do rusztowania, stanowiącego część otwartej wystawy i wejścia na prywatną wystawę.
Trzeci oddział to parking i podjazd do centrum.
Dzięki uprzejmości KO + KO Architekci Lewe skrzydło budynku posiada podwórko z ekonomiczną kieszenią na obrót ułatwiającą poruszanie się wagonami towarowymi.
Poprzez pierwszą odnogę można kontemplować zaopatrzenie miejskich udogodnień, które również służą jako miejsce odpoczynku (ponadto jest blisko planowanej stacji metra).
Pierwszy oddział będzie służył jako punkt tranzytowy dla odwiedzających, ale centralna oś budynku będzie służyć jako główny dostęp do obiektu.
Oddziela ogólny układ na wspomnianym parkingu i zapewnienie miejskich udogodnień.
Parking jest przeznaczony dla 140 pojazdów z możliwością rozbudowy i zapewnienia osobnych udogodnień dla osób niepełnosprawnych na szczycie.
Nowy budynek stanie się ważnym symbolem nabrzeża.
Może być traktowany jako samodzielny budynek lub jako część zbudowana zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju przyszłości.
Centrum miasta ..
Plan zagospodarowania przestrzennego Pomimo złożoności objętości Centrum spełnia prostą funkcję przemyślaną.
Początkowo pracownicy i odwiedzający wchodzą do centralnego atrium, które pełni również funkcję przestrzeni wystawienniczej.
Z przestrzeni publicznej można wygodnie dostać się do biur i sal konferencyjnych, audytoriów i restauracji, do których można się dostać za pomocą windy atrium.
Plan pierwszego poziomu Centrum Rozwoju Innowacyjnych Technologii Transportowych ma znaczenie symboliczne.
Pochłonął energię świetlną, energię życiową, energię przełomu, uchwycił nastrój, który powinien zainspirować nasz kraj do nowych rozwiązań, nowej architektury, nowego życia.
plan drugiego poziomu Architekt: KO + KO architekci Lokalizacja: Ukraina, Kijów Zespół projektowy: Zachar Kozoliy, Oleksii Komarov Powierzchnia projektu: 17 860 mkw.
Rok projektu:
[więcej w: cegła grafitowa, elewacja z drewna, elewacje drewniane ]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powiązane tematy z artykułem: cegła grafitowa elewacja z drewna elewacje drewniane