obi beckers

Rozbieg wirnika obracajacego sie w lozyskach slizgowych

Rozbieg wirnika obracającego się w łożyskach ślizgowych (o tarciu poślizgowym) waha się od 1 do 3 mm, w łożyskach zaś kulkowych nie powinien być większy od 0,5 mm. Zużyte łożyska powiększają rozbieg, co powoduje niespokojny bieg wirnika i zaczepianie skrzydeł wentylatora wewnętrznego o uzwojenie lub pokrywy silnika. Zaczepianie wirnika o stojan i zwiększenie rozbiegu wirnika w silnikach na łożyskach kulkowych spotyka się stosunkowo rzadko. W celu uniknięcia wymienionych usterek należy codziennie obserwować zużycie łożysk i w razie potrzeby niezwłocznie wymieniać panewki. ...

Więcej »

Budownictwo i architektura : Obóz Hverringe / Praksis Architects

Dzięki uprzejmości Praksis Architects, Praksis Achitects wygrał niedawno konkurs o nowy wyraz architektoniczny dla Camp Hverringe na North Fyn w Danii. Konkurs został zorganizowany przez Hverringe Estate, właściciela pięciogwiazdkowego kempingu Camp Hverringe. Szczególnie głównym celem konkursu było kształtowanie przyszłości kabiny kempingowej. Architekci Praksis pracowali z koncepcją, w której można uzyskać dużą różnorodność wyrazów i schematów kolorów, bez uszczerbku dla zdroworozsądkowej technologii budowlanej. Więcej zdjęć i architektów. opis po ...

Więcej »

Otwarte silniki sa tansze od zamknietych

Jednak gdy otwarte silniki są należycie ustawione i osłonięte od kurzu specjalnymi pokrywami, to pracują zupełnie zadowalająco, gdyż są dobrze chłodzone prądem otaczającego powietrza. Otwarte silniki są tańsze od zamkniętych. Podczas pracy silników elektrycznych w ich uzwojeniach wytwarza się ciepło, wskutek czego może nastąpić nadmierne rozgrzanie się silnika, bardzo niebezpieczne dla izolacji, ponieważ uszkodzenie jej -spowoduje krótkie spięcie i uczyni silnik niezdatnym do użytku. W celu zapobieżenia temu ciepło wytwarzane w silniku odprowadza się do otoczenia...

Więcej »

Interwencja mająca na celu zmniejszenie liczby zakażeń związanych z cewnikiem w OIOM cd

Rozbiórka i składanie silników elektrycznych o niewielkiej mocy wykonywane są zwykle przez montera elektryka. Łożyska silnika elektrycznego wymagają szczególnie dokładnej obsługi i dozoru. Z czasem zużywają się one, a to doprowadza do nierównomiernego luzu powietrznego pomiędzy wirnikiem a stojanem silnika, który w silnikach elektrycznych asynchronicznych o niewielkiej mocy jest bardzo mały i w normalnych warunkach wynosi od 0,3 do 0,5 mm. Nierównomierny luz powietrzny na długości całego okręgu wirnika pogarsza pracę. silnika, wywołując przegrzanie stojana w miejscu najmniejsze...

Więcej »
http://www.meblekuchennesklep.com.pl 751# , #kominki pelletowe , #leroy lermen , #opel instrukcje , #kolorofon unitra , #strop drewniany ceny , #jula piaskownica , #mieszkanie pod klucz , #rury odpływowe , #obi projekty łazienek ,