Ze swiata architektury – Edukacja architektury jest niezdrowa, droga i nieefektywna. Czy nauka online może to zmienić

Gund Hall, siedziba Harvard Graduate School of Design.
Obraz.
Flickr user peterhess licencjonowany na licencji CC BY 2.0 Ten artykuł został pierwotnie opublikowany przez Common Edge jako Czy nauka online naprawdę jest przyszłością edukacji architektonicznej. Szkolnictwo wyższe znajduje się u progu ważnej transformacji.
Jest bardzo prawdopodobne, że szkolenia zawodowe, w tym niezbędne do zostania architektem, będą prowadzone głównie w Internecie w stosunkowo niedalekiej przyszłości.
Oznacza to, że zajęcia w studiu projektowym, będące znakiem rozpoznawczym doświadczenia architekta, będą również odbywać się online, prawdopodobnie bez osobistego kontaktu twarzą w twarz, który definiuje to doświadczenie.
Ta zmiana wyeliminuje wiele samobójczych aspektów współczesnej kultury studyjnej, ale istnieją również potencjalne pułapki, które należy rozwiązać, zanim internetowa wersja tej kultury nabierze własnych złych nawyków.
Możemy to zrobić poprzez proaktywne opracowywanie nowych metod nauczania i pracy, które wykorzystują możliwości edukacji cyfrowej do promowania konstruktywnej dynamiki społecznej między studentami.
Aby dobrze zrozumieć, w jaki sposób edukacja w zakresie architektury może odbywać się w Internecie, należy wziąć pod uwagę garstkę akredytowanej architektury online NAAB obecnie dostępne w Stanach Zjednoczonych: Boston Architectural College, Southern Illinois University i Lawrence Technical University, aby wymienić tylko kilka.
W tych programach uczniowie są podzieleni na grupy internetowe, podobne do rozmiarów, jak studia kampusowe, i są zachęcani do interakcji między sobą i ich profesorami w cotygodniowych cyklach lekcji, zadań i dyskusji.
Lekcje są w dużej mierze oparte na wideo, ale zadania wykorzystują multimedialne przesyłanie rysunków i modeli, które studenci produkują w trybie offline, aby przeprowadzić internetową wersję tradycyjnej pin-up.
Informacje zwrotne są przekazywane przez profesorów za pomocą pisemnych komentarzy lub czatu online, a uczniowie są często dzieleni na małe grupy, aby przekazywać sobie nawzajem opinie.
Aspekt tych programów często przynosi im etykietę.
w przeciwieństwie do.
online.
jest to, że studenci są zwykle zobowiązani do zbierania się w kampusie raz na semestr na intensywny tydzień tradycyjnych, osobowych zajęć studyjnych.
Mimo że ujawnia to zależność od fizycznej klasy, programowe wykorzystanie Internetu do tłumaczenia nauczania, które w inny sposób w dużym stopniu zależy od miejsca, jest imponujące.
Teraz rozważcie postępy w dziedzinie masowych otwartych kursów internetowych (MOOC) ), który wciąż jest nowicjuszem, choć oczekuje się, że zastąpi on kształcenie na odległość z niskimi stopami rezydentów, gdy programy studiów online będą uznawane przez krajowe jednostki akredytujące (tak już stało się we Francji).
MOOC koncentrujące się na edukacji architektonicznej rozwijają się na platformach takich jak EdX, w której znajdują się godne uwagi instytucje, takie jak Harvard s Graduate School of Design i University of Tokyo.
Większość tych zajęć opiera się na wykładzie, ale niektóre naśladują format studyjny.
TU Delft.
Urban Design dla dobra publicznego: Holenderski Urbanizm ,.
na przykład obsługuje wyjątkowo dużą liczbę projektów studenckich wysyłanych z tablicami na forum Pinteresta, a profesorowie oferują cotygodniowe informacje zwrotne wideo dla całej klasy na temat wybranych zgłoszeń.
Podkreślają stale rosnące koszty szkolnictwa wyższego, a także skłonność przemysłu zakłócenia.
tradycyjne aspekty życia codziennego, jest prawdopodobne, że nisko-stopnie naukowe i MOOC są pierwszymi iteracjami formatu edukacji online, które wkrótce zaćmią naukę opartą na kampusie, w tym na studiach architektonicznych.
Warto zauważyć, że niemal każdy aspekt obecnej szkoły pracowni architektonicznej, który cicho napędza pracę studentów, jest całkowicie zależny od bezpośredniego kontaktu pomiędzy kolegami z klasy.
Rzut oka na to, że kultura ta jest wymazana, co niekoniecznie jest czymś złym.
Obecnie edukacja architektoniczna kładzie nacisk na niezależne projekty studenckie, produkowane w małych grupach w określonych klasach – format studyjny.
Ponieważ ten format zapewnia uczniom spędzanie znacznie więcej czasu sam na sam ze sobą niż ze swoimi instruktorami, często rodzi preferencje wśród uczniów, aby wysuwać samozwańcze rozwiązania projektowe, czerpiące z niewielkiej lub żadnej wiedzy instytucjonalnej przekazywanej im na wykładach.
Oznacza to, że późne noce spędzane na pracy w studio, poza zasięgiem ręki prowadzącej profesora, napędzają intensywną rywalizację między uczniami o rzeczach, których jeszcze niewiele wiedzą.
To niekontrolowane upiększanie często prowadzi do nadmiernego skupienia się na sprawach zupełnie niezwiązanych z lekcjami, których profesorowie w programie nauczania starają się uczyć wspólnie.
W programie online, gdzie studenci produkują pracę w domu, sami, ten warunek nie.
t istnieje.
Tak więc przejście do edukacji online w architekturze jest realną szansą na odrzucenie aspektów dzisiejszej kultury studyjnej, która promuje rozłączenie między wiedzą architektoniczną a jej realizacją.
Korzyści z fizyki
[patrz też: kalkulator gazu ziemnego, dachówka ceramiczna cennik, strefy przemarzania gruntu w polsce ]

Powiązane tematy z artykułem: dachówka ceramiczna cennik kalkulator gazu ziemnego strefy przemarzania gruntu w polsce